.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخفيف ویژه براي انبوه سازان توسط شهرداري آمل

معاون مالي و اداري شهردار آمل از ارائه تخفيف 25 الي 50 درصدي براي انبوه سازان در اخذ پروانه ساختماني خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل،دوست محمد كوهستاني با اعلام خبر فوق افزود:اين تخفيف از 25 الي 50درصد به شهرونداني تعلق مي گيرد كه جزو انبوه سازان محسوب شوند.
وي با اشاره به اينكه اين تخفيف براي مجتمع‌هاي تجاري و مسكوني از يكهزار تا بيش از پنج هزار متر در نظر گرفته شده است، گفت: اگر شخص حقيقي بخواهد پروانه ساختماني بگيرد شهرداري بابت تغيير كاربري و تراكم تشويقي كه شهروند تقاضا مي‌كند 25 درصد تخفيف مي‌دهد.
كوهستاني با بيان اينكه تخفيف30 درصدي براي تا دو هزار متر و تخفيف 40 درصدي از دو هزار تا پنج هزار متر را شامل مي شود ادامه داد:براي پنج هزار متر به بالا 50 درصد تخفيف تعلق مي‌گيرد.
وي همچنين كاهش تعرفه عوارض در سال جديد را بين 10 تا 30 درصد اعلام كرد و گفت:اگر شهروندي بخواهد پروانه ساختماني بگيرد يا عوارض نوسازي سالانه را پرداخت كند،موضوع 10 الي 30 درصد تخفيف منتفي است.
دوست محمد كوهستاني با اشاره به پايه تعرفه عوارض شهرداري آمل در سال 90،تصريح كرد:انبوه سازان اگر تا يكهزار متر پروانه بگيرند در خصوص تغيير كاربري و تراكم تشويقي و اضافه سطح اشغال به آنها 30 درصد تخفيف مي دهيم.
معاون اداري و مالي شهرداري آمل در پايان طي سخني با شهروندان آملي اعلام كرد : ذهنيت شهرداري در خصوص شهروندان فهيم آملي و حمايت از آنها به منظور تحقق بودجه،به كيفيتي است كه ما شهروندان را در كنار خود مي‌بينيم و دست‌هاي آنان را براي ساخت شهر ايده‌آل به گرمي مي‌فشاريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.